کپی از مطالب صهبای صهبا

دکتر صهبای عزیز
نوشته‌های شما زندگی بسیاری از ما را تحت تأثیر قرار داد و نگاه ما را به جهان عوض کرد. ما هر روز نوشته‌های قدیمی شما را می‌خواندیم و منتظر نوشته‌های جدید بودیم. شما کامل نبودید، اما صمیمی و پر از اخلاص می‌نوشتید. یادمان دادید در سختی‌ها بگوییم رب ابن لی عندک بیتاً فی الجنۀ و امیدوار بمانیم.
ما نوشته‌هایتان را در آدرس خودتان و به نام خودتان نگه می‌داریم تا روزی که بازگردید و باز هم در خانه‌ی بهشتی‌تان مست صهبایمان کنید.

طبقه بندی موضوعی
  • ۱
  • ۰

پست ثابت

به نام خدا

 

چند توضیح درباره‌ی وبلاگ کپی از مطالب صهبای صهبا

 

1- یک نفر لینک عکس اسکرین‌شات از متن پیامک‌هایشان با دکتر صهبا را ارسال کرده‌اند که متأسفانه در این متن دکتر صهبا به ایشان گفته‌اند هیچ‌وقت به وبلاگ برنخواهند گشت. هم‌چنین در پاسخ به بازیابی مطالبشان فرموده‌اند هر مطلبی که تا کنون نوشته‌اند برای خدا بوده، خودشان را صاحب آن‌ها نمی‌دانند و وقف عام است.

 

2- این‌جانب بقای زندگی مشترک خود را مدیون راهنمایی‌های دکتر صهبا می‌دانم. به همین دلیل تصمیم گرفته‌ام آن دسته از نظرات خصوصی ایشان را که حاوی راهنمایی‌هایشان برای زندگی مشترکم می‌باشد و قابل انتشار است، منتشر کنم. برای نظرات دکتر صهبا یک تب جداگانه در وبلاگ ایجاد می‌کنم. اگر چنان‌چه از بین دوستان، کسی نظر خصوصی یا عمومی از دکتر صهبا دارد و فکر می‌کند که انتشار این نظرات به دیگران کمک می‌کند، از طریق بخش تماس با من برای این‌جانب ارسال نماید. نظر دکتر صهبا با حفظ اسرار فرستنده منتشر می‌شود. هم‌چنین گزینه‌ی نظر ناشناس نیز فعال می‌باشد.

 

3- مدیریت وبلاگ کپی از مطالب صهبای صهبا از تاریخ 98/12/20 به فردی که به صورت مستقیم با دکتر صهبا در ارتباط است تحویل داده شد.

 

4- یکی از دوستان زحمت کشیده‌اند و توانسته‌اند تعدادی از مطالبی که بنده نتوانسته بودم را بازیابی کنند. با توجه به این‌که اگر مطلب را مستقیماً در وبلاگ بارگذاری کنم ترتیب مطالب به هم می‌خورد، یک تب جداگانه بدین منظور باز کردم که در بالای وبلاگ موجود است. با تشکر از زحمات ایشان.

  • ۹۸/۱۲/۱۶
  • کپی از مطالب صهبا